Основні положення
Меню сайта


Форма входа


Поиск


Календарь
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031


Архив записей


Друзья сайта
  • Про Пенсионный Фонд Украины
  • Персонификация


  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Приветствую Вас, Гость · RSS 19.05.2024, 09:26

    Історія створення персоніфікованого обліку до вступу в силу Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування” 9 липня 2003 року N 1058-IV

    ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ
    ПЕРСОНІФІКОВАНОГО ОБЛІКУ ВІДОМОСТЕЙ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО СТРАХУВАННЯ

           Розбудова СПОВ розпочата після підписання Президентом України Указу від 4 травня 1998 р. № 401/98 "Про заходи щодо впровадження обліку відомостей у системі обов'язкового державного пенсійного страхування" та відповідних постанов Кабінету Міністрів України від 4 червня 1998 р. №794 і від 8 червня 1998 р. № 832, які регламентують основні положення про персоніфікований облік та необхідні заходи щодо його впровадження.
           На виконання завдань зазначених нормативно-правових документів Правління Пенсійного фонду України своїми постановами від 20 листопада 1998 р. № 15-4 та від 3 червня 1999 р. № 4-6 затвердило необхідний комплекс організаційно-розпорядчих та інструктивно-методичних матеріалів, що регламентують процес підготовки та поетапного впровадження СПОВ у регіонах України.

     

    Що таке персоніфікований облік про застраховану особу

            Персоніфікований облік, створений на основі новітніх інформаційних технологій, полягає в процесі збирання, оброблення, систематизації та зберіганні передбачених законодавством про пенсійне страхування відомостей про застраховану особу.
    На даний момент вже створено єдиний державний автоматизований банк відомостей про тривалість трудового стажу працівників, їх заробітки та суми внесків, а також внески, які сплатили до Пенсійного фонду України роботодавці. В повному та своєчасному залученні платників страхових внесків до звітності, незалежно від системи оподаткування, для забезпечення прав громадян на пенсійне страхування повинна бути зацікавленість як Пенсійного фонду, так і самої застрахованої особи.
    Кожна застрахована особа має можливість отримати інформацію з бази СПОВ про стаж, заробіток, суми відрахувань та внесків до Пенсійного фонду України. Для перевірки достовірності цих даних вона має право вимагати від свого страхувальника підтвердження про сплату ним страхових внесків на її користь. В разі відсутності такої інформації або подання її не в повному обсязі, застрахована особа має право спонукати роботодавця до фінансової дисципліни через суд згідно чинного законодавства.


    Завдання, які стоять перед персоніфікованим обліком.

    - налагодження ритмічної роботи щодо приймання звітності від страхувальників до СПОВ для регулярного оновлення даних єдиного державного автоматизованого банку відомостей про застрахованих осіб;
    - повне залучення платників страхових внесків до звітності та забезпечення достовірності поданих відомостей;
    - ведення активної роз’яснювальної роботи серед громадян, особливо молоді, про необхідність легалізації доходів та доцільності сплати внесків до Пенсійного фонду України;
    - сприяння створенню умов для більш повного надходження платежів на пенсійне страхування;
    - забезпечення згідно чинного законодавства захисту конфіденційної інформації про фізичних осіб;
    - інформаційне забезпечення завдань прогнозування та планування у системі пенсійного страхування;