Сдача отчетности в электронном виде - Форум
Меню сайта


Форма входа


Поиск


Друзья сайта
  • Про Пенсионный Фонд Украины
  • Персонификация


  • Приветствую Вас, Гость · RSS 27.07.2025, 10:05
    [ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
    • Страница 1 из 1
    • 1
    Сдача отчетности в электронном виде
    АдминистраторДата: Воскресенье, 04.04.2010, 22:54 | Сообщение # 1
    Владелец сего сайт =)
    Группа: Администраторы
    Сообщений: 33
    Репутация: 100
    Статус: Offline
    Для формування звітів в електронній формі страхувальник повинен мати спеціалізоване програмне забезпечення для формування звітів, програмне забезпечення для накладання електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) та криптографічного захисту інформації (далі – КЗІ), дійсні посилені сертифікати відкритих ключів ЕЦП, сформовані акредитованим центром сертифікації для посадових осіб страхувальника, які мають право підпису відповідного звіту в паперовій формі.
    Відповідно до норм Порядку подання звітів до ПФУ в електронній формі страхувальник зобов’язаний використовувати засоби ЕЦП та КЗІ, сумісні з засобами ЕЦП та КЗІ, що використовуються центром обробки електронних звітів та за умови, що засоби ЕЦП відповідають вимогам Закону України "Про електронний цифровий підпис", а засоби КЗІ мають сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок, виданий уповноваженим центральним органом виконавчої влади в сфері захисту інформації за результатами державної експертизи в сфері захисту інформації.
    На сьогоднішній день існують домовленості з усіма акредитованими центрам сертифікації ключів про підтримку наданих ними сертифікатів відкритих ключів та засобів ЕЦП та КЗІ. Про створення відповідних технічних умов буде повідомлено додатково.

    Перелік акредитованих центрів сертифікації ключів:

    1. Спеціалізований центр сертифікації ключів (СЦСК) товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробничої фірми „Українські національні інформаційні системи” (УНІС)
    Юридична адреса – 01021, м. Київ, вул. Інститутська 24/7, оф. 1
    Код ЄДРПОУ 32614261
    Адреса центру – 03680, м.Київ, вул. Сім’ї Сосніних 11
    Тел. (044) 501-40-04
    http://unis.org.ua

    2. Центр сертифікації ключів „Центр автентифікації національної системи конфіденційного зв’язку” Державного підприємства „Українські спеціальні системи”
    Юридична адреса – 04119, Україна, м.Київ, вул. Мельниковка, 83б
    Код ЄДРПОУ - 32348248
    Адреса центру – 04119, Україна, м. Київ. Вул. Мельникова, 83б
    Тел. (044) 271-79-85, (044) 206-53-34
    http://www.acsk.uss.gov.ua

    3. Центер сертифікації ключів закритого акціонерного товариства „Інфраструктура відритих ключів”
    Юридична адреса – 04050, м. Київ, вул. Мельникова, 12
    Код ЄДРПОУ 33406085
    Адреса центру – 61058, м. Харків, пр-т Леніна, 5
    Тел. +38 (044) 524-98-58
    +38 (057) 760-12-61
    http://www.ivk.org.ua

    4. Центер сертифікації ключів товариства з обмеженою відповідальністю „Український сертифікаційний центр”
    Юридична адреса – 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 36
    Код ЄДРПОУ 33406510
    Адреса центру – 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 36
    Тел. (044) 496-25-22

    5. Центр сертифікації ключів «MASTERKEY» товариства з обмеженою відповідальністю „Арт-Мастер”
    Юридична адреса – 03035, м. Київ, вул. Сурикова, буд.3 (літ. А)
    Код ЄДРПОУ 30404750
    Адреса центру – 03035, м. Київ, вул. Сурикова, буд.3 (літ. А)
    Тел. (044) 206-13-78; тел./факс: +380 44 206-13-79
    http://www.masterkey.com.ua

    На даний момент для підготовки та подання звітності в електронному вигляді до ПФУ можливо використовувати наступне спеціалізоване програмне забезпечення:
    1. Програмний комплекс «АРМ Звіт страхувальника» (ПК „АРМ ЗС”)
    2. Програмний комплекс "БЕСТ-ЗВІТ" (ПК "БЕСТ-ЗВІТ")
    3. Система формування й подання звітності в електронній формі «е-Форма»

    Програмний комплекс «АРМ Звіт страхувальника» для підготовки та подачі звітності до Пенсійного фонду дозволяє:
    • готувати та надавати звіти до Пенсійного фонду;
    • самостійно проводити камеральну перевірку своєї звітності;
    • друкувати звіти сформовані в ПК «АРМ ЗС»;
    • формувати спеціальні файли із звітністю в електронному вигляді та зберігати їх на фізичному носії інформації для подальшої передачі до Пенсійного фоду України;
    • проводити обмін звітами між системами, встановленими на різних комп'ютерах;
    • виконувати консолідацію звітної інформації;
    • ознайомитись з основними нормативними документами;
    • вибрати або створити комплект звітних бланків, що необхідні саме Вам;
    • друкувати бланки первинної документації;
    • використовувати бухгалтерський календар;
    • імпортувати дані з інших систем бухгалтерського обліку та управління підприємством.

    Програмний комплекс «АРМ Звіт страхувальника» можно отримати безкоштовно в районному управлінні ПФУ в районі, місті або районі у місті, де страхувальник зареєстрований як платник страхових внесків.
    За допомогою ПК «АРМ ЗС» можливо сформувати електронний звіт «Додаток 23», зберегти його на жорсткому диску в форматі XML, зашифрувати засобами акредитованих центрів сертифікації ключів та відіслати на сайт Інформаційного центру ПФУ.

    Програмний комплекс „БЕСТ ЗВІТ”
    Програмний комплекс "БЕСТ ЗВІТ ПЛЮС" призначений для автоматизації процесів роботи зі звітною документацією встановленого зразка. Він забезпечує організацію електронного документообігу у всіх без винятку суб'єктів господарювання будь-якої форми власності та джерел фінансування або між ними та державними контролюючими органами, подача звітності яким передбачена чинним законодавством.
    Це можливість інтеграції даних з будь-якої бухгалтерської програми (1C,..)
    Передача звітності засобами електронної пошти із застосуванням підсистеми шифрування та пересилки.
    Завдяки програмному комплексу "Бест Звіт Плюс" Ви можете подавати звіти до:
    • Державної податкової інспекції;
    • Державного комітету статистики;
    • Пенсійного фонду України;
    • Фонду соціального страхування;
    • Фонду зайнятості населення;
    • Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
    • Держказначейства України та ін.

    Система формування й подання звітності в електронній формі «е-Форма»
    Система «е-Форма» призначена для забезпечення й автоматизації процесу юридично значимого, безпаперового та безконтактного документообігу між господарюючими суб’єктами (абонентами) й державними органами, з котрими абоненти ведуть обмін документами, регламентовані діючим законодавством.
    Система дозволяє здійснювати обмін конфіденційною інформацією з використанням сучасних засобів телекомунікації й електронного цифрового підпису (ЕЦП).
    Для підключення до системи або отримання більш детальної інформації необхідно звернутися до ТОВ «ІНФОКОМ» (м. Донецьк):
    • за телефонами: (062) 349-40-74, 349-40-76, 349-40-73, 8-800-500-36-20 (безкоштовно для усіх міст України)
    • електронною поштою info@e-forma.com.ua
    • до сайту http://www.e-forma.com.ua/

     
    • Страница 1 из 1
    • 1
    Поиск: